Nauczyciele nieobecni
Arkadiusz Baran - 22-26.09.2025 (pon-pt)
Magdalena Lesiak - 22.0-26.09.2025 (pon-pt)
Szczęśliwy numerek
WARSZTATY Z TECHNIKI ALEKSANDRA – prowadzi p. Dorota Orczyk
Warsztaty są skierowane do uczniów klas III/4c, IV/4c, Va i Vb/6c oraz VIa i VIb/6c. Zajęcia odbędą się w ramach zajęć teorii.
10 PAŹDZIERNIKA 2025 r. – Sala 28
16.20 – 17.05 – klasa VIb/6c
17.10 – 17.55 – klasa IV/4c
20 PAŹDZIERNIKA 2025 r. – Sala 28
16.40 – 17.25 – klasa Va/6c
17.30 – 18.15 – klasa VIa/6c
23 PAŹDZIERNIKA 2025 r. – Sala 28
15.50 – 16.35 – klasa III/4c
16.40 – 17.25 – klasa Vb/6c
15:50 - 16:35
Milena Budek
Marta Filipiak
Jakub Szczepanek
Zuzanna Kułaj
Aurelia Odoj
Weronika Czort
Joanna Jaśkowiec
16:40 - 17:25
wiolonczele
17:30 - 18:15
Matylda Luzar
Wiktoria Burda
Mikołaj Wiklik
Kamila Jakubowska
Barbara Grabowiecka
Gloria Napieraj
18:20 - 19:05
Maria Kłyś
Wiktoria Dąbroś
Martyna Kloc
Blanka Szumna
Bianka Gąsior
Hanna Susuł
Drodzy Rodzice!
Zapraszamy serdecznie na spotkanie z Dyrektorem Szkoły Muzycznej, które odbędzie się:
25 września - Aula Szkoły Muzycznej
godz. 17:00
To wyjątkowa okazja, aby porozmawiać o planach i wydarzeniach w nowym roku szkolnym, podzielić się ważnymi informacjami
oraz wspólnie zadbać o rozwój muzyczny naszych dzieci.
Robert Kozłowski
dyrektor szkoły
23 września 2025 (wtorek), aula
16:40 – 17:25 – I głos
17:30 – 18:15 - całość
Zajęcia ruszają od 15 września 2025 r. Prosimy, ale dzieci przynosiły na zajęcia wygodne buty na zmianę, trzymające się stopy (nie klapki). Nauczyciel przyprowadza dzieci na zajęcia i odprowadza po zajęciach do szatni. Prosimy rodziców o czekanie obok szatni (parter). W przypadku rezygnacji z zajęć, osoby z listy rezerwowej będą informowane o możliwości uczestnictwa w zajęciach.
PONIEDZIAŁEK 18:25-19:10 (Grupa najstarsza)
1. RAFAŁ ŚWIĄTEK
2. ZUZANNA STEFANIK
3. DARIA KOKOT
4. MARIA JOŃCZYK
5. DAGMARA KRATIUK
6. KLAUDIA SIEDLARZ
7. WIKTORIA EWA PARTYKA
8. LILIA ZAJĄC
9. SZYMON PUCH
10. KAJA JULIA KOTARBA
11. GABRIELA KASOŃ
12. LENA MICHALIK
13. MAŁGORZATA SURÓWKA
14. ANTONINA MICHOŃ
15. NATALIA MADEJ
16. HELENA NOSAL
17. MICHAŁ JÓZEF PRZĘCZEK
WTOREK 17:35-18:20
1. JACEK DROZD
2. IGNACY LESZEK SOSNOWSKI
3. AGNIESZKA JADWIGA RYŚ
4. ALICJA GAŁAŚ
5. KAROLINA SIKORA
6. STANISŁAW KOPTA
7. MELANIA BRZYSZCZYK MARZEC
8. IGA ROMANOWSKA
9. ŁUCJA TYRKA
10. SANDRA LYSAK
11. KLARA JADWIGA WDOWSKA
12. KAJA WĘGLARZ
13. WIKTORIA JOANNA KLAŚ
14. NINA BEŃKO
15. RITA BEŃKO
16. TADEUSZ BUBAK-KRASZKIEWICZ
17. JÓZEF ANTONI MICHALIK
18. BOGUSŁAW WOJCIECH DROZD
ŚRODA 14:55-15:40 (Grupa najmłodsza)
1. ZUZANNA KRYZA
2. JAKUB KOWALCZYK
3. DAWID KOWALCZYK
4. ADAM STOCHEL
5. ANNA MARIA KOZIŃSKA
6. MARIA JOŃCZYK
7. DOROTA WERONIKA GUŚPIEL
8. OLIWIA ANNA KOTARBA
9. ALICJA KATARZYNA SZMYD
10. JERZY TEODOR SIATKA
11. ALEKSANDRA PIETRZYK
12. ANNA MARIA TOPA
13. FILIP TOPA
14. ZUZANNA OCHMAN
15. TADEUSZ ZALEWSKI
16. BIANKA RENOWICZ
LISTA REZERWOWA
1. ANTONI MUDLAFF
2. ADAM ŚLUSARCZYK
3. OLIWIER KOSECKI
4. MAJA OLESEK
5. MIA ŁĄCZ
6. MAJA MALAN
7. AURELIA JANIA
docs.google.com/spreadsheets/d/1QCu8a6X8iZOKQDjcjJ9Eek8ilztsHsXNU9ORWsDmp1c/edit?usp=sharing
EWENTUALNE ZMIANY W GRUPACH PROSIMY KONSULTOWAĆ Z NAUCZYCIELAMI TEORII PODCZAS SPOTKANIA ORGANIZACYJNEGO 1 WRZEŚNIA O GODZ. 16:30.
https://drive.google.com/file/d/1uj7_ImP3PahoSe4HX9gf5Sb_Q1tseABL/view?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1s2fu_psPygmjkFfRdURC7eFyhKdtf2V7HiehBo6N7us/edit?usp=sharing
docs.google.com/spreadsheets/d/1UcarLG9CJ2DnnrWarX3KOhpd79rRVvJ9orWGi1qZPZs/edit?usp=sharing
docs.google.com/spreadsheets/d/1Y41lHc7mDOI_lPMYpxNkSuqrIsCZuN0BkwKnNzR37Y8/edit?usp=sharing
Drodzy Uczniowie i Rodzie!
Od dzisiaj tj. od dnia 27 sierpnia 2025 r., plan zajęć teoretycznych, orkiestr i chóru, podział uczniów na grupy teoretyczne, przydział uczniów kl. I do nauczycieli instrumentu, przydział uczniów do nauczycieli fortepianu dodatkowego jest dostępny na stronie internetowej szkoły w aktualnościach. Proszę się z tymi informacjami zapoznać.
Rozpoczęcie roku szkolnego w dniu 1 września 2025 r. według następującego porządku:
1) Godz. 16:00 spotkanie dla rodziców wszystkich uczniów z dyrektorem szkoły w hali sportowej (przejście od strony Szkoły Muzycznej),
3) Godz. 16:30 spotkanie z nauczycielami grup teoretycznych w sali 15 (p. E. Grabias, p. E Kiełbowicz, p. K. Gancarz) i w sali 27 – p. M. Lubieniecką.
Obecność wszystkich rodziców jest obowiązkowa.!
Wszystkie ewentualne zmiany uczniów w grupach teoretycznych muszą zostać uzgodnione z nauczycielem prowadzącym dane zajęcia.
Zajęcia indywidualne z nauczycielami instrumentu będą uzgadniane w kolejnych dniach pierwszego tygodnia nauki. Terminy spotkań podadzą nauczyciele.
Pierwsze zajęcia chóru, orkiestry i big bandu odbędą się w terminach podanych przez nauczycieli prowadzących na stronie internetowej szkoły i w gablotach szkolnych.
UWAGA:
W związku z otwarciem obok Szkoły Muzycznej, Przedszkola w rejonie budynków nastąpi zmiana organizacji ruchu. Wjazd na teren będzie odbywał się tylko od ul. Węgielnik.
Nie będzie wjazdu od strony ronda.
W związku z powyższym proszę o stosowanie się do ustawionych znaków drogowych i korzystania z parkingu przy Urzędzie Miasta i Gminy.
Robert Kozłowski
Dyrektor szkoły
Zachęta do szkolenia dla rodziców i uczniów szkół artystycznych:
Szanowni Państwo, Drodzy Nauczyciele, Rodzice i Przyjaciele!
Zapraszam do wspierania naszej szkoły poprzez Stowarzyszenie Pomocy Szkole „Małopolska” (www.spsm.edu.pl). Wspomniana fundacja służy szkołom w całym naszym województwie od 2005 roku. Posiada status organizacji pożytku publicznego. Jest ujęta w wykazie opublikowanym przez Ministra Pracy i Polityki, dostępnym na stronie: http://www.pozytek.gov.pl. Jeśli mają Państwo wolę podzielenia się 1,5% podatku prosimy o przekazanie go na rzecz wymienionego stowarzyszenia. Na mocy porozumienia szkoły i fundacji zgromadzone środki zostaną udostępnione naszej Radzie Rodziców. Zapewniamy, że pozyskane w ten sposób fundusze pozwolą nam z większą gorliwością prowadzić działania mające na celu propagowanie edukacji artystycznej i rozwijanie młodych talentów. Zachęcamy również do przekazania informacji w Państwa środowisku.
Jak przekazać 1,5% Stowarzyszeniu Pomocy Szkole „Małopolska"
Wypełniając odpowiednią rubrykę w PIT. W rubryce dodatkowej „Cel szczegółowy". Tam wpisujecie Państwo konkretny cel czyli dla kogo kierujecie swój 1,5% odpis (Szkoła Muzyczna w Świątnikach Górnych). Dodatkowo możecie przekazać swoje dane osobowe, ale nie jest to niezbędne.
Jak to zrobić w poszczególnych PIT-ach? Należy obliczyć podatek i wypełnić odpowiedni formularz PIT. Obliczanie 1,5% nie jest trudne. Nawet niewielką kwotę warto przekazać na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego, z wielu kilkuzłotowych wpłat może uzbierać się znacząca suma.
Wnioskiem podatnika jest odpowiednio wypełniony formularz PIT, w którym wpiszą Państwo:
numer Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) 0000052078
obliczoną równowartość 1,5% z podatku należnego
cel szczegółowy Szkoła Muzyczna w Świątnikach Górnych
Wierzymy, że Państwa chęć niesienia pomocy, troska oraz zaangażowanie w działalność naszej szkoły pozwoli nam i naszym dzieciom spełniać marzenia o edukacji muzycznej na najwyższym poziomie.
Z wyrazami szacunku i podziękowaniem!
Dyrektor i społeczność
Szkoły Muzycznej I stopnia w Świątnikach Górnych
Szanowni Państwo!
W imieniu Rady Rodziców, Nauczycieli, Uczniów oraz własnym pragnę gorąco podziękować za życzliwość i dobre serce okazane naszej szkole. Przekazany 1,5 % z odpisu podatkowego za rok 2023 w kwocie 6386 złotych 31/100 pomoże nam zapewnić nagrody dla uczniów, opłacać wpisowe za udział dzieci w konkursach. Jestem przekonany, że Państwa postawa i hojność pomoże nam wszystkim spełniać marzenia o dobrze edukującej i wychowującej szkole oraz o wspaniale wyposażonej placówce.
Łączę wyrazy szacunku i jeszcze raz proszę o przyjęcie słów wdzięczności.
Dyrektor Szkoły,
Rada Rodziców
Samorząd Uczniowski
RUSZA AKCJA #koncertownik - zbieraj punkty za udział w koncertach!
NAGRODY CZEKAJĄ!!!
Regulamin:
https://docs.google.com/.../10-dbjER1oHR.../edit...
Karta uczestnictwa do pobrania (dostępna również w sekretariacie):
https://drive.google.com/file/d/1E7HltquEVR0on6wnsTNJbngSraT_WYkz/view?usp=sharing
PRZEWODNICZĄCY: Zuzanna Nowak
ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO: Gaja Gąsior
KRONIKARZE: Gaja Gąsior, Blanka Szumna, Patrycja Młynarczyk, Anastazja Bielawska
POZOSTALI CZŁONKOWIE: Estera Jaskólska, Dorota Kucińska, Julia Borowiec, Hanna Susuł, Magdalena Maślak
OPIEKUNOWIE SAMORZĄDU: Ewa Grabias, Karolina Hajducka